Kezdet és vég

Kezdet és vég

Életem Legrosszabb Döntése

2018. január 16. - charlize

Egyszerűen pokolian érzem magam.

Októberben otthagytam a szuper munkahelyemet, a szakmai fejlődés reményében, egy magasabb színvonalú intézményért. 

First Wrong Decision.

Azt gondoltam itt majd újra barátságokat építek ki és vidáman, nagy reményekkel telve-kelve indulok majd mindennap munkába.

Hahaha.

Gondoltam, nem tartom a kapcsolatot ex-kollégáimmal, mert minek..? Úgyis jól elleszek itt, és őket hamar elfelejtem majd, túl leszek rajtuk rövid idő alatt.

Mégnagyobb hahaha.

Decemberben felmondtam, mert gyűlöltem bejárni, borzasztóak voltak a kollégáim, a vezetőség, minden pillanata az ittlétemnek a depressziómat növelte.

Egy nap happiness.

Majd újrakezdődött a stressz, egyrészt, mert még 2 hónapig itt kell szívnom, másrészt meg mi lesz utána...

Konstans stressz.

Akkor idejön a summa függvény: mínusz egy szuperkirály munkahely, plusz egy fos-szar-pokol munkahely, mínusz egy fos-szar-pokol munkahely, plusz stressz plusz létbizonytalanság plusz magány, mínusz egykori barátok.

Eldobtam magamtól mindent. Egy olyan munkahelyet ahol felelősségteljes munkám volt, amiben jó voltam, amit szerettem, ami passzolt hozzám. Eldobtam a jófej főnökömet, az ott szerzett barátaimat, a jó légkört és az összejárós bulikat, és hogy mit kaptam cserébe...?

Egy olyan munkahelyet ahol fő munkaköröm a szkennelés, fénymásolás, borítékolás, excel táblák töltögetése.

Nagyon szégyellem magam.

És nagyon gyűlölöm most magam.

*

És most? Alig várom hogy leteljen a 2 hó felmondási idő, ami valamiért nagyon-nagyon lassan telik... aztán pedig malmozhatok otthon munkanélküliként. És ha találok valamit, akármit - el kell fogadnom. És majd' meghalok úgy hiányoznak a régi barátaim, a volt kollégáim. Mindennap fáj, és gyakran álmodok velük. 

Mit nyertem? Semmit. Egy nagy pofára esést.

Bárcsak visszaforgathatnám az időt...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdetesveg.blog.hu/api/trackback/id/tr1913580073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása