Kezdet és vég

Kezdet és vég

Véget nem érő körforgás

2013. szeptember 04. - charlize

A totális magány. A kudarcokkal teli életem. Az a valami amit mindig bevonzok - vagy az, amit nem vagyok képes bevonzani. Hétköznapi apróságok, amik bárkivel megeshetnek, de velem valahogy mindig. Előfordulhat, hogy valaki ne ignoráljon? Előfordulhat, hogy ne nézzenek keresztül rajtam? Fogalmam nincs miért. Tényleg gyerekkorom óta a homlokomon van a láthatatlan bélyeg...? Hogy jelentéktelen, ócska, felesleges elem vagyok?

Olyan vagyok, mint azok a csövesek akik felszállnak a villamosra. Mindenki arrébb húzódik, és bár nem szólnak semmit, magukban szidják azt a büdös csövest, hogy minek száll fel egy zsúfolt villamosra, és minek ér hozzá a kapaszkodóhoz. De az arcukon nem látszik semmi. Egy fintor se, semmi. De ha lehetne, lelökdösnék onnan a hajléktalant.

Én is egy büdös csöves vagyok, akitől öntudatlanul is elhúzódnak az emberek. De egy hajléktalan legalább tudja - tudja, hogy miért, mert gusztustalan és taszító a normális emberek számára. A társadalom számkivetettje. Míg én..? Mi van bennem, rajtam, ami taszítja az embereket?

Egész kib*szott életemben ezellen küzdöttem, hol maga voltam a megtestesült Terézanya, és segítettem mindenkinek, kedves voltam még azzal is aki nem érdemelte meg, hol próbáltam önmagam lenni, időnként ilyen máskor olyan... De semmi sem használt. Örökké csak kitaszítottak. 

És újra és újra azt hiszem, hogy na végre, megtaláltam a helyem - egy férfi, egy új barát vagy egy új társaság mellett. Majd jön a pofára esés, mikor rájövök, hogy mind csak a felszínes érzéseikkel szeretnek. Addig amíg minden oké, amíg jó velem lenni, amíg ontom a poénokat és kedvesen beszélgetek velük... de ha rossz kedvem lenne, vagy egy kis vigaszra vágynék ne adj'Isten... az probléma. Vagy legalábbis úgy néznek rám mint egy ufóra.

Ez a sorsunk nekünk borderline-osoknak.

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdetesveg.blog.hu/api/trackback/id/tr955495103

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nananananana · http://eztortentmavelem.blog.hu 2014.02.10. 00:01:20

heló, még létezel?
remélem kapsz valamilyen értesítőt arról, hogy hozzászóltak egy bejegyzéshez. :D
nem kell magad megerőltetni, csak egy igent várnék, hogy tudjam még élsz (uh) vagy él-e még az elérésed ide.

charlize 2014.02.18. 18:12:28

Milyen érdekes hogy épp most jutott eszembe h felnézzek a blogra :) köszönöm hogy érdeklődsz, nagyon jól esik, most minden oké velem, talán írok is majd egy posztot folytatásképp.

nananananana · http://eztortentmavelem.blog.hu 2014.02.18. 22:47:12

@charlize: úgysem hiszed el, de azóta néztem minden nap, hogy jött-e válasz. most viszont akkor majd írok minden poszthoz, mert sok az ellenvéleményem. :D

charlize 2014.02.19. 11:23:28

Kösziii :) bevallom, most hogy elolvastam én is az összes posztot amit írtam, már sok mindent másképp gondolok... attól persze elő-előfordulnak mai napig mélypontok, depressziós periódusok amikor a lehető legsötétebben látok mindent, és csak a halált látom megoldásnak. Ha lesz egy kis időm össze is foglalom az azóta történteket.

nananananana · http://eztortentmavelem.blog.hu 2014.02.19. 23:20:49

fura, hogy ennyire az életed része a halál. lehet azért, mert én próbálok csak a jó dolgokra figyelni, gondolni. enélkül a "képesség" nélkül nem is igen bírnám ki.

a totális magányt pedig kikérném magamnak! XD most játszunk olyat, hogy kinek a rosszabb. :D volt párkapcsolatod? volt. volt valaki akit igazán szerettél? volt.
tudom, hogy az én hibámból de nekem ezek még nem adattak meg. el sem tudod képzelni, mennyire vágyok erre, mennyire szeretnék szeretni, valakit szeretve megölelni, összebújva aludni vele (nem szexről van szó)...

ez a totális magány. :D mondom mindezt úgy, hogy néha azt érzem, ellennék emberek nélkül is a világon.

általánosan az az önképem, hogy senki vagyok, jelentéktelen, és ezt el is fogadtam, mert nem is igazán teszek ellene, zavar, de nem is érdekel. olyan emberek barátságát úgysem akarom, akik nem tudnak értékelni így is. mondjuk néha meglepődöm emiatt a senkiségérzés miatt, amikor valaki ír nekem csak úgy, vagy leáll velem beszélni, neaggyisten odajön hozzám beszélni, mert miért teszi ezt. ilyenkor felvillan a szikra, hogy talán mégsem vagyok semmirekellő, de ez csak szikra. eszembejut, hogy lehet csak én látom így, de aztán elhesegetem ezeket a gondolatokat.
senkinek lenni amúgyis jó, nem zargatnak, nincsenek elvárások, ha átlagos kinézetű vagy akkor szinte láthatatlanul elsuhanhatsz az emberek előtt. (sajnos termetileg pont ezt nem tudom megtenni. de rajta vagyok a problémán!!4 :D) terézanyáskodás rám is jellemző, de ez ilyen beépített elem, ezt nem tudom kikapcsolni, nem is akarom, ezt szeretem. :) nem érdemlik meg? ki nem szarja le, én kedves vagyok, segítek és kész. ha más nem legalább magam győzködhetem azzal, hogy mennyivel jobb ember vagyok. XDDD

a rossz napokon csak a barátokra lehet számítani (elméleti tudomány c. könyvemben szerepel az agyamban), a haverok nem is ismernek igazám. azért az igazsághoz hozzátartozik, hogy neten vannak barátaim. lehet beszólni, hogy az hát milyen. leszarom ki mit gondol erről. :) én tudom, hogy ez működik, létezik. van 2-3 olyan ember, akikkel már hosszú évek óta tartom a kapcsolatot, van hogy ritkán beszélünk, de számomra ez sosem jelentett problémát, én 10 év múlva is ugyanúgy kedvelek valakit. ők azok, akikkel többet és többről beszéltem már, mint bárki mással a való életben, akiknek hasonló értékrendjük van mint nekem, akik jó emberek. neten azthiszem még egyszerűbb is ilyenekkel találkozni, mert "nagy a választék" és mindenki szabadszájú az anonimitás miatt. ezzel nem azt mondom, hogy csak neten lehet barátot szerezni, hanem, hogy itt is lehet. :D a barát fogalmát pedig nagy tiszteletben tartom, kb. testvéri szinttel vetekszik, nem akasztom bárkire.
na ezzel a sok hülyeséggel arra akartam rávilágítani, hogy a haverok és a barátok az nem ugyanaz. barátból van 2-3, szerencséseknek esetleg több is, de ők "családtagok". ők segítenek, nem csak vihogni jönnek. :)

remélem semmi sértőt nem írtam sehova, ha valami nem tetszik max törlöd-jelented, leugatsz, ahogy érzed. :)

charlize 2014.02.20. 19:52:47

Huh hallod mennyit írtál, wow :) nagyon meglep és örülök neki, amúgy is épp elég szar passzban vagyok úgyhogy kellett ez.
Megpróbálok mindre válaszolgatni, de most nem nagyon tudok írogatni, úgyhogy rövid leszek.
Azzal egyetértek hogy nálamnál sokkal sokkal szarabb életek vannak (és a tiednél is :) ), van ahol háború dúl, van ahol a nők a kutyánál is kevesebbet érnek, valahol megkínoznak és munkatáborba visznek, szóval kurva boldogak lehetnénk :D
De a mi gondjaink first world problem szintűek... és mégis nagyon tudnak fájni. Ahogy írtad, neked párkapcsolatod nem volt még, és ez hiányzik nagyon, nekem meg egy szem barátom sincsen és ez hiányzik iszonyúan. Mert hát a párkapcsolat mellett azért jó lenne ha legalább egy ember lenne akivel tudok beszélgetni... és nemcsak az időjárásról, a suliról, és hasonló semmilyen témákról hanem a lelki dolgokról is, az élet nagy kérdéseiről stb...
Sztem már az is tök jó ha netes barátaid vannak, én már erre is irigy vagyok. Nemrégiben volt egy netes közösség akikhez csatlakoztam, de aztán volt egy időszak hogy nem volt időm ezzel foglalkozni, és már nem tartom velük a kapcsolatot. Talán azért sem, mert egy sem volt közülük aki annyira megfogott volna, akivel annyira meglett volna a közös hang. Haverokat meg találok máshol is, nekem ennél több kell.

Ez a semmirekellő dolog meg sztem iszonyú szar. Vagyis már megszoktam és ahogy mondod, legalább nem tűnök fel, elmennek mellettem az emberek. Már megtanultam elfoglalni magam, mikor egy ember sincs egész nap, aki akár rám köszönne a suliban. Akikkel sikerült ott haverságot kialakítanom, azok is azért nagyobbrészt leszarnak. És nem értem tényleg hogy alakul ez ki nálam, mikor bárkivel szóba állok, kedves vagyok, érdeklődő, barátkozó. Csak épp az én barátságom nem kell senkinek (gondolom van nekik elég). Úgyhogy hidd el, ez is eléggé marcangoló érzés.
Azt meg el se tudom képzelni hogy ne legyen párom, aki szeret és törődik velem... persze az én helyzetem speciális, hisz rajta kívül senkim de senkim sincs... még egy netes barát sem. Szóval ő az egyetlen valamirevaló kapcsolatom ezzel a világgal. De el se tudom képzelni neked milyen rossz lehet ez, mert ez tényleg alap dolog az életben, márcsak azért is, hogy legyen valaki aki borogat mikor lázas beteg vagy :)

nananananana · http://eztortentmavelem.blog.hu 2014.02.20. 23:46:13

kevesebbel nem lehet elintézni. :D
érdekes, én mindig úgy gondoltam, hogy a csajok sokat lelkiznek, de nem te vagy az első akitől azt hallom, hogy ez nem így van.
illetve úgy gondoltam, hogy a lányok nem szoktak "láthatatlanok" lenni. azthiszem át kell értékelnem a lányokról alkotott képem. :D
amúgy nem lehet, hogy csak te érzed úgy, hogy nem érdeklődnek irántad annyira?
a a |a semmi közepén| című sorozatot nézem, abban van egy lány, akit mindenki semmibe vesz, de elég őrült és optimista ahoz, hogy ez fel sem tünik neki. :D esetleg nézz meg pár részt majd egyszer. amúgy fantasztikus csaj. :D
a barátságod pedig értékeld felül. nem jár mindenkinek. óh, azért azt megjegyezném, hogy nem biztos, hogy jó a tanács amit mondok, mert lehet, hogy egy kicsit zárkózott vagyok. XD
de visszakanyarodva, én minden embert értékelek magamban. a kedvessék, segítőkészség és a bizalom az mindenkinek alapból kijár. aztán ahogy megismerem az embert úgy alakítom a neki járó "szolgáltatások" listáját. :D bár az emberek 99%-ánál mindig kaki van, mondanak valamit, vagy tesznek valamit, ami miatt megutálom őket. velem van a baj tudom, de ha valaki fasz, akkor már nem bírom kedvelni, aztán nem is érdekel, hogy mit akar. :D
aaaa, nemár, már olvastam több helyen is, de ezt sosem fogom megérteni, hogy csak azért van egy fiú vagy egy lány a másikkal, hogy ne legyen egyedül. ez nem tetszik. :P de ha mindig van pasid, akkor olyan nagy probléma csak nincs veled, bár, te csalsz, mert a lányoknak egyszerű ezt megoldani. :D

charlize 2014.02.21. 10:55:52

Azt azért nem mondanám hogy csak azért vagyok vele hogy ne legyek egyedül. Másrészt valljuk be, senki se szeret egyedül lenni, így teremtett minket az I.ten és/vagy az evolúció, nincs ebben semmi szégyellnivaló. És rá igazán nem panaszkodhatom, nem ver, nem bánt, nem csal meg, sőt, annyira szeret amennyire szerettem volna mindigis, h szeressen valaki. Valahol a gyerekkoromból kimaradt szeretetet, törődést, öleléseket pótolja nekem és ebből sosem lehet elég. Tény hogy időnként eltávolodunk, de mily meglepő, mindig akkor mikor beüt a stressz meg a sok szar az életembe, depresszióba zuhanok, és meg akarok halni. Ha meg minden szép és jó, akkor iszonyat boldogok vagyunk.

Szerintem am a férfi barátságok stabilabbak mint a nőiek. Összebarátkozom egy csajjal, ha talizunk beszélgetünk, aztán kövi félévben nem veszünk fel közös tárgyat és már rögtön rám se köszön ha elmegy mellettem. Szóval ezek olyanok, mint a front. Egyik jön a másik után, van amelyik kicsit tovább marad, de sose elég ideig. Már jobban szeretek itthon ülni, mint bárhova is menni.
Úgyhogy ebben sztem a pasiknak könnyebb a dolga :)

nananananana · http://eztortentmavelem.blog.hu 2014.02.21. 23:30:08

értem, így már tisztább a kép. akkor nemszóltam. :D
érdekes ez is, hogy ennyire felszínes kapcsolatok akkor és mégis milyen "teljesnek" tünnek a csajoknál.
de lehet csak embere válogatja, nemtudom, nincs olyan nagy rálátásom a dolgkora. :D
süti beállítások módosítása