Kezdet és vég

Kezdet és vég

Menekülés a valóságból

2014. április 03. - charlize

Szóval nagyon mélyen vagyok. Mondanám, hogy rég nem voltam így, de hazudnék. Állandó a fent és lent, csak néha napján tovább tart a fent időszak, és olyankor azt hiszem, most már minden rendben lesz.

De szép lassan ismét megőrülök az unalomtól, a bezártságtól, a négy kurva faltól. Ugyan suliba járok, de az nem napi 8 órás feladat, sőt, péntekenként pl. nincs tanítás, de dolgozni akkor sem tudnék rendesen, nem hiszem hogy túl sok munkahely lenne ennyire totál rugalmas, csak azért, hogy alkalmazzanak. Vagyis de, volt egy hely, ahol a fél egyetem dolgozik, már-már kezdtem örülni neki hogy na majd én is beadom oda az önéletrajzom és nyáron már tolhatom az igát, erre most hallom hogy felszámolják ezt a szervet, létszámleépítés stb, szóval oda már nem jutok be.

Alapvetően ez a legnagyobb gondom: a napom nagyobb részét itthon töltöm, tömény unalomban. Oké, elfoglalom magam, de az nem egy nagy élvezet. Aztán bemegyek a suliba, ahol kereken EGY ember van, akivel beszélő viszonyban vagyok, és örülök is neki, ha bent van és végre valahára emberi szót hallok, de valljuk be, ő se lesz a legjobb barinőm, messze is lakik ráadásul, ha végez, vissza is fog költözni.

Amikor pedig nincs bent, akkor full egyedül érzem magam, még rosszabbul mint a négy kurva fal közt itthon, mert még nyomoréknak is érezhetem magam, amiért egyedül lógok, mint valami leprás.

Egy szem barátnőm, akivel úgy ahogy megértjük egymást, egy éve nem ér rá találkozni, a másik csaj meg, akivel jóban vagyok, a skizofrén, na az meg skizofrén. Nem baj az, mert szeretem, ő az egyetlen kibaszott ember a földön a páromon kívül, aki érdeklődik irántam és ezt szép lassan megtanultam megbecsülni, de azért hiányzik egy egészséges ember is, na. Akivel bármiről tudok dumálni, nemcsak a borderline-ról, a gyerekkorról, a depresszióról, a halálról, a nemi irányultságáról stb....

Szóval a napjaim úgy telnek mint egy rokkant nyugdíjasnak, a depresszióm pedig lassan apám depijének szintjét verdesi. Utálom az embereket, úgy járok kelek az utcán, metrón, hogy undorodom az összestől, a büdös bácsitól aki persze csak mellettem talál helyet, a hülye picsától aki nem tenné arrébb a cuccát/lábát, hogy más is elférjen, a sok hülyegyerektől aki kurva keménynek hiszi magát amiért a villamos végében is hallatszik az üvöltése a tegnap esti buliról és bebaszásról. Vegyetek kocsit és szaporodjatok csak b+.

Nem véletlen, hogy totál rákattantam az animékre - most is örömmel tölt el némelyik, ha belegondolok -, várom a hét különböző napjait mikor jön ki az adott manga, most pedig sci-fi olvasással menekülök a valóságból. Aludni is azért szeretek, mert addig se vagyok ebben a szar világban. Szegény barátom nem tudom mért van még velem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdetesveg.blog.hu/api/trackback/id/tr505901930

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nananananana · http://eztortentmavelem.blog.hu 2014.04.05. 22:21:39

Hogyan tudsz unatkozni? Vagy én tudom túl jól elszórakoztatni magam? Köszönöm internet! :D Utoljára akkor unatkoztam itthon, amikor nem volt még netem, sok-sok éve. :D

Nekem élőben jelenleg nincs is olyan, akivel mondjuk két hetente egyszer is találkoznék és érdekelne is. Havonta 1-2x azért csak összefutok valami értelmes emberrel is. De hmhmhm, ez abszolult az én hibám, kocka ember kocka szobában bekockul. :D Sőt, lényegében az ideális nap az számomra, amikor senki nem zavar, nincs egy telefon, vagy skype pittyegés, email, csak azzal foglalkozok amivel akarok.

"Szóval a napjaim úgy telnek mint egy rokkant nyugdíjasnak" XDDDDDDDDDDDDDDDDDD bocs, de ezen nem tudtam nem nevetni.

Emberutálatodban osztozok, általában csak azt nem utálom, akit még nem ismerek eléggé. De én ezt saját hibámnak tekintem. De lehet csak rossz a miliőm. :D

charlize 2014.04.06. 12:21:29

Hát hidd el, én is a neten lógok egész álló nap, ha nem animézek vagy olvasok, de azért 12 órán keresztül nehéz ezt nem unalmasnak találni.

Jó neked, hogy annak örülsz ha nem zargat senki és magad lehetsz :) bár mindenkinek az kell gondolom ami nincs: engem mindenki leszar, úgyhogy nekem az hiányzik h zargassanak :)

nananananana · http://eztortentmavelem.blog.hu 2014.04.07. 18:59:01

hohohohóóóó. :D félreértés ne essék. nem zaklatnak minden nap, de azért van amikor az egyik helyről megyek a másikra. :(

nem szar le mindenki, azt nem hiszem. van a barátod, van biztos más is akivel beszélsz azon a lányon kívül, meg mmost itt vagyok én is. :D
azthiszem nem az számít, hogy mennyi ember keres, mennyi szeret, mennyi érdeklődik irántad, hanem az, hogy akik foglalkoznak veled, azokat valóban érdekled, ők szeretnek stb. (ez lehet valami filmben volt. ^^)

erről jut eszembe, ma gondolkoztam ezen a poszton és eszembejutott, hogy elfelejtettem ideírni még valamit.

a barátod azért van veled, mert biztos nagyon szeret, sőt gondolom ő jobbnak is lát téged, mint ahogy te tekintesz magadra. ne azt kérdezd, hogy miért szeret, hanem örülj annak, hogy szeret, hogy szeretitek egymást. próbáld a dolog pozitív oldalát nézni. :D lehet nem egyszerű elsőre, de ha kicsit hangolod a gondolataid, a jó/kellemes/vidám pillanatokat idézed fel és mosolyogsz, akkor már jó úton jársz. :)

charlize 2014.04.08. 11:41:30

Ezeket én is tudom, hogy nem az számít hányan vannak hanem csak az, ki az igaz barát/társ stb, nekem csak az hiányzik hogy legyen társaságom, emberek akikkel trécselhetek, nem feltétlen komoly témákról, de na, ez kell az emberi léleknek, legalábbis én mindig jobban érzem magam egy olyan nap után ahol sikerült egy jót nevetnem pár csajjal. És ez sajnos ritka.

Nagyon kedves tőled köszi :) amúgy én is így próbálom magam kirángatni a depiből, hogy a jó dolgokra gondolok, meg kb tényleg a barátom sajnos az egyetlen aki felvidíthat vagy örömöt ad ebben az életben, és ha jókedvem van, akkor én is tökre így érzem, ahogy leírtad.
süti beállítások módosítása