Kezdet és vég

Kezdet és vég

Someting old, something new

2016. szeptember 13. - charlize

Amikor valami új kell, de a régi is.

Mikor fáj egy apróság. 

Mikor az amit gyűlöltél - szavakkal - mégis a lelked része.

Mikor mindent, de mindent megkapsz az élettől, de valahol nem jó. 

Valami hiányzik. 

És keresed folyton, mindennap, minden percben.

Keresed és nem tudod. 

És akkor megleled ebben az apró fájdalomban. Ebben a semmiségben. Mindent megkaphatsz. De ragaszkodsz a régihez. Miért? Minek ez az emlék? Értelmetlen. 

De boldog is vagy. Vagy mégsem...? Mi hiányzik? Miért kaptam meg mindent most? Húsz év szarsága és utána öt év súlyos depresszió után - amire nem is emlékszem, mintha atomrészeg lettem volna - egyszercsak minden az ölembe hull.

Köszönöm..?

Komolyan nem értem. Ez a lecke, a depressziós évekre? Mindig arra vágytam, hogy végre boldog legyek és amikor az lettem, hirtelen unalmas és értelmetlen az egész. Kapkodok össze-vissza. Kiüresedett minden. De közben jó is. Nem vagyok én olyan, aki mindenen nyavalyog. De akkor se értem.

Vagy vár még rám valami...?

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdetesveg.blog.hu/api/trackback/id/tr4211702853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nananananana · http://eztortentmavelem.blog.hu 2017.01.12. 21:34:59

a legrosszabb dolog abban, ha a sok szarság után történik valami jó, esetleg több pozitív dolog is, akkor felébred a bogár az ember fülében és elkezdi suttogni, hogy "nem tart ez örökké, majd meglesz az ára!" mintha a boldogságért szenvedéssel kellene fizetni.
utálom ezt az érzést, nem is logikus, de mégis befogadom. :D

azóta remélem minden még jobb! ^^

charlize 2017.01.31. 06:09:04

@nananananana: milyen érdekes... ma láttam meg ezt a kommentedet, és mintha csak a jelen eseményeihez szólna...ijesztő. na majd leírom mi történik velem, ha lesz végre időm :S

veled minden ok? nem nyitottál új blogot? látom te se írsz már :(( bár én mindig akkor írok ha valami nyomaszt, és nincs aki meghallgasson, ebből kiindulva talán veled is minden szuper :))
süti beállítások módosítása