Kezdet és vég

Kezdet és vég

Minden tökéletesen középszerű, de nem szürke

2016. március 09. - charlize

A jó munka sose rossz. Már második hete dolgozom, és nem úgy tűnik, hogy depresszióba fordulnék tőle. Aminek az is az oka, hogy kurva nagy mázlim volt basszameg. Lekopogom. Tipikusan Hamupipőke sztori, csak modern köntösben: több, mint félév munkanélküliség, rengeteg szar fos állásra beadott jelentkezés, jó néhány felesleges interjú, némelyik kegyetlen és megalázó, majd mikor feladnám és bedobnám a törcsit, kapok egy korrekt állást. Ahol jól vagyok, ahol nem dolgoztatnak halálra, amiben még gondolkodni is lehet, és elvárásaimnál még jobb fizut is fogok kapni.

Persze sajnos ez nem biztos, hogy így marad örökre, de amíg így van, addig örülök. 

És még motivációt is kaptam arra, hogy megcsináljam nyáron a felsőfokú angolt: nyelvvizsga-pótléknak hívják. Míg a többiek az osztályon az alapfokra készülnek, ha-ha.

Az én életem tökéletes, a faszomba is.

don_t-be-average.jpg

 

A bejegyzés trackback címe:

https://kezdetesveg.blog.hu/api/trackback/id/tr678458592

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

nananananana · http://eztortentmavelem.blog.hu 2016.03.26. 11:31:50

fantasztikus. ^^ nagyon célbaérés szagú a dolog. :)

p1.picsto.re/m7VKv.gif
(nem tudom hogyan lehet képet képként kommentelni :D)

charlize 2016.04.01. 13:44:32

Köszi jó gif :D
Bár sajna azóta már nem olyan fényes minden, olyan változások lesznek, részben a munkahelyen, részben a rendszerben hála a kormánynak, hogy innen csak rosszabb helyem/helyzetem lesz a későbbiekben. Pl több munka, kevesebb fizu. De full optimista vagyok, kiélvezem, amíg jó a szitu, és remélem a legjobbakat, hátha nem lesz minden annyira szar, mint ahogy most látszik. Na gondolom jól elmagyaráztam :D
süti beállítások módosítása